If you can not find the answer to the question you are having, please contact us at shop@phenotype.com


Where can I find stores with Phenotype clothes?

For a complete list of stores selling our clothing check the "Retailers" tab. If you would like to become our partneruse the "Contact" tab.

Can I pick up my order in-store?

Unfortunately, this is not possible. Affiliate stores have their own warehouses with our products, orders from the online store are shipped from our main warehouse.

I have no idea what size to order, will you help?

"Fitting guide" tab can help you in the selection of the size. If you are still not sure about your size, contact us by email or
facebook, and you will get the answer there Asap.

Can I cancel my order?

We are aware that errors are occurring, we will do our best to cancel your order if possible. If your order already has been shipped, we will no longer be able to do so. Then, after receiving the order, check the "Returns policy" or "Terms of service" tab for solving the case and getting refund.

Can I get freebies for my order?

Each order is accompanied by an order confirmation. A leaflet with information on how to return or exchange goods and gifts depending on the season. You can get stickers or other branded gadgets, but we can not give you a 100% guarantee that you will get the perfect gift every time you order.


Jeżeli nie znajdziesz odpowiedzi na nurtujące Cię pytanie, skontaktuj się z nami mailowo na shop@phenotype.pl


Gdzie znajdę sklepy z odzieżą Phenotype?

Pełną listę sklepów sprzedających naszą odzież znajdziesz w zakładce "Retailers". Jeżeli chciałbyś zostać naszym partnerem i posiadasz sklep stacjonarny użyj zakładki "Contact".

Czy mogę odebrać swoje zamówienie w sklepie stacjonarnym?

Niestety nie jest to możliwe. Sklepy partnerskie posiadają własne magazyny z naszymi produktami, zamówienia ze sklepu internetowego są wysyłane z naszego magazynu głównego.

Nie wiem jaki rozmiar wybrać, pomożecie?

W doborze rozmiaru może pomóc Ci artykuł w zakładce "Fitting guide". Jeśli nadal nie jesteś pewny swojego rozmiaru, skontaktuj się z nami mailowo lub poprzez facebooka, tam najszybciej otrzymasz odpowiedź na pytanie dotyczące doboru rozmiaru.

Czy mogę anulować swoje zamówienie?

Mamy świadomość, że błędy się zdarzają, dołożymy wszelkim starań aby anulować Twoje zamówienie jeśli będzie to możliwe. Jeśli Twoje zamówienie zostało przekazane do spakowania, nie będziemy mogli już tego zrobić. Wtedy po odebraniu przesyłki skorzystaj z prawa do odstąpienia od umowy i zwróć zamówienie wg. kroków opisanych w zakładce "Return policy" lub regulaminie sklepu.

Czy mogę otrzymać gratisy do zamówienia?

Do każdego zamówienia dołączane jest potwierdzenie zamówienia, ulotka z informacjami jak zwrócić lub wymienić towar oraz gifty w zależności od pory roku. Możesz otrzymać naklejki lub inne markowe gadżety, jednak nie jesteśmy w stanie dać Ci stuprocentowej gwarancji że otrzymasz wymarzony gift przy każdym zamówieniu.

Phenotype newsletter